ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
Mastrogiannis Country Retreat Corfu | Villa Myrtia Mastrogiannis Corfu Swimming Room
Ακολουθησε μας
9.1
Odysseus Hotel Paleokastritsa | Booking.com 487 Reviews
4.5
Odysseus Hotel Paleokastritsa | google Odysseus Hotel Paleokastritsa | google Reviews 154 Reviews
4.0
Odysseus Hotel Paleokastritsa | trip advisor Odysseus Hotel Paleokastritsa | Trip Advisor reviews 322+ Reviews
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
Odysseus Hotel Paleokastritsa | Mobile Logo
(+30) 26630 41209
Εκτύπωση

Πολιτική Κράτησης

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Το ξενοδοχείο ΟΔΥΣΣΕΥΣ ΑΕ  θα χρειαστεί μια έγκυρη πιστωτική κάρτα για να εγγυηθεί την κράτηση δωματίου ή κρατήσεις πολλαπλών δωματίων.
Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι η αίτηση για στοιχεία πιστωτικής κάρτας είναι για να εξασφαλιστεί η κράτηση του δωματίου στο ξενοδοχείο.
Όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου με έγκυρη πιστωτική κάρτα είναι εγγυημένα.
Οποιοιδήποτε δωμάτια του ξενοδοχείου που έχουν κλείσει με μη έγκυρη πιστωτική κάρτα υπόκεινται σε άμεση ακύρωση.
Η παρεχόμενη πιστωτική κάρτα θα πρέπει να ισχύει μέχρι την αναχώρηση από το ξενοδοχείο. Απαιτείται να προσκομίσετε την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την κράτηση στο ξενοδοχείο κατά το check-in.
Αν δεν μπορείτε να παρουσιάσετε την κάρτα που χρησιμοποιήθηκε κατά την κράτηση, τότε τα στοιχεία κράτησης και η προπληρωμή σας δεν θεωρούνται έγκυρα και θα χρειαστεί εναλλακτική μέθοδος πληρωμής.
Η αρχική κάρτα που χρησιμοποιείται κατά την κράτηση θα επιστραφεί.
Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι κατά το check-in απαιτείται προ-εξουσιοδότηση από πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Αυτή η προ-εξουσιοδότηση κατέχει ένα ποσό στην κάρτα σας χωρίς χρέωση της κάρτας σας.
Πρέπει να σημειωθεί ότι αυτά τα κεφάλαια μπορεί να χρειαστούν έως και 7 έως 14 ημέρες για να απελευθερωθούν ξανά στο λογαριασμό σας, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζάς σας ή της οικοδομικής σας εταιρείας.
Εάν ο κάτοχος της κάρτας δεν πρόκειται να είναι παρών κατά το check-in, θα χρειαστεί να στείλετε μια επιστολή επιβεβαίωσης από την εταιρεία / άτομο / ιδιοκτήτη της κάρτας που μας εξουσιοδοτεί να λάβουμε την πληρωμή για την πραγματοποίηση της κράτησης.
Το Odysseus Hotel δέχεται σήμερα τις παρακάτω πιστωτικές κάρτες: Visa, MasterCard, Maestro.
Παρακαλώ σημειώστε – Οι τιμές μπορεί να αλλάξουν λόγω ειδικών περιστάσεων.

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ
STANDARD RATE
ΑΚΥΡΩΣΗ: Ο επισκέπτης μπορεί να ακύρωση χωρίς χρέωση μέχρι 21 ημέρες πριν την άφιξη.
Ο επισκέπτης θα χρεωθεί τη συνολική τιμή της κράτησης αν ακυρώσει εντός 21 ημερών πριν την άφιξη.
ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ: Η επισκέπτης θα πρέπει να προπληρώσει τη συνολική τιμή της κράτησης εντός 21 ημερών πριν την άφιξη.

NON REFUNDABLE – ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
ΑΚΥΡΩΣΗ: Ο επισκέπτης θα χρεωθεί τη συνολική τιμή της κράτησης αν ακυρώσει οποιαδήποτε στιγμή.
ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ: Ο επισκέπτης θα πρέπει να προπληρώσει τη συνολική τιμή της κράτησης οποιαδήποτε στιγμή.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ: Εάν πρέπει να αλλάξετε την ημερομηνία άφιξης, την ημερομηνία αναχώρησης ή για αλλαγές στην κατηγορία δωματίων, επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Θα πάρετε μια απάντηση το συντομότερο δυνατό.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΡΕΒΑΤΙΑ:
Όλα τα παιδιά είναι ευπρόσδεκτα.
Όλα τα παιδιά κάτω των 2 ετών χρεώνονται με 10 Ευρώ ανά νύχτα και ανά άτομο σε βρεφικές κούνιες.
Όλα τα μεγαλύτερα παιδιά ή ενήλικες χρεώνονται 20 Ευρώ ανά άτομο ανά βραδιά για επιπλέον κρεβάτια.
Η μέγιστη χωρητικότητα βρεφικών κρεβατιών σε ένα δωμάτιο είναι 1.
Η μέγιστη χωρητικότητα επιπλέον κρεβατιών σε ένα δωμάτιο είναι 1.

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι «Ειδικές Προσφορές» υπόκεινται στους δικούς τους συγκεκριμένους Όρους και Προϋποθέσεις και ως εκ τούτου η πολιτική ακύρωσης για αυτές τις ειδικές προσφορές μπορεί να διαφέρει από εκείνες που αναφέρονται παραπάνω.

Παρακαλείστε να ελέγξετε τους Όρους και Προϋποθέσεις της προσφοράς πριν από την κράτηση.

Όλες οι ακυρώσεις πρέπει να επιβεβαιώνονται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται

Σε περίπτωση που το ξενοδοχείο κρίνει ακατάλληλη οποιαδήποτε ενέργεια ενός επισκέπτη ή σε περίπτωση που μια ακατάλληλη συμπεριφορά γνωστοποιηθεί στο ξενοδοχείο, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα, μετά την διερεύνηση των ισχυρισμών, να αναλάβει δράση κατά του επισκέπτη.